zondag 20 december 2015

Hallo,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik wat heb geschreven.
Ik heb intussen een aantal workshops gegeven en natuurlijk kaartjes gemaakt.
Maar het drukst ben ik toch wel geweest met een ander project, die veel tijd in beslag nam. Ik mocht namelijk voor mijn dochter een galajurk maken. Eentje met een strak, strapless lijfje, dus met baleinen en zo. Deze moet natuurlijk wel goed zitten.
Het is me gelukt en ze zag er prachtig uit.

Al met al moest ik in korte tijd nog mijn kerstkaarten maken. Ik heb er een aantal gecased (nagemaakt), maar ook eigen ideeën.
Ik heb een collage gemaakt van de kaartjes om zo een idee te geven.

 
Ik ga mij nu bezig houden met een aantal producten uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus. Deze komt 5 januari uit. En bij de nieuwe voorjaar/zomer catalogus hoort ook weer de Sale-A-Bration.
Dit betekent bij elke besteding van € 60 kunt je uit de SAB folder een product kiezen.
Heb je het laatste half jaar bij mij besteld, dan krijg je beide toegestuurd.
Mocht je niet besteld hebben en toch ze willen ontvangen, stuur dan een mail naar stampinharmony@gmail.com. Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.
 
Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten