maandag 4 december 2017

Einde jaars opruiming.

 
Hallo,
 
Het is weer tijd voor de eindejaars opruiming.
Dit betekent dat er producten van de najaars/wintercatalogus niet meegaan naar 2018.
Voor deze producten geld OP=OP.

Voor de complete lijst klik dan op de foto. 
 

https://drive.google.com/file/d/1HY4OSedGswoLzod4MJ4ERa7k8F27NUo-/view?usp=sharing
 
 Van de producten die nog wel na 2 januari t/m 31 mei verkrijgbaar zijn, heb ik een lijst gemaakt
Klik hier voor die lijst.
 
 
STAMPARATUS NIEUWS
 
Wegens de enorme belangstelling voor de stempeltool
Omdat tijdens de 1e reseveringsronde binnen 15 min het maximale aantal reserveringen al bereikt was, hebben ze de wijze van reserveren aangepast. .
 
5 dec gaat de 2e ronde in. Deze blijft open tot/met 31 december. Iedereen heeft nu een kans om te reserveren. Rond 18 maart worden ze dan geleverd. Wel in volgorde van de reservering.
Ook demonstrators kunnen niet meer 3 tools reserveren. Ook voor ons geldt 1 per persoon. Er komt nu geen 3e ronde meer. vanaf 1 juni staat de tool in de jaarcatalogus.  
Heb je vragen over de Stamparatus of zou je willen reserveren maar heb je hier hulp bij nodig dan kun je mij een mail sturen. Ik help je graag verder.
 
Mocht je wat willen bestellen, kun je mij mailen. Ik help je graag.
 
Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten