zondag 3 juni 2018

Stampin' Up! NL demo's bloghop 2

Hallo,

 
Welkom bij de 2e bloghopdag van Nederlandse Stampin' Up! demo's.
De bloghop staat in het teken van de Incolors.
Gisteren heeft een eerste groep al een start gemaakt. Misschien heb je daar al "rond gehopt" en anders raad ik het je van harte aan.
Mijn bijdrage voor deze bloghop is een gift setje. Ik heb de nieuwe InColor Grapefruit Grove gebruikt met het Share What You Love specialty designer series paper.

giftset, share what you love, grapefruit grove, bloghop NL demo's

 Het giftsetje bestaat uit een doosje met hierin een potje zelfgemaakte bodyscrub en een bijbehorend kaartje. De tekst op het kaartje komt van de nieuwe Nederlandse stempelset: Van Alles Wat.

share what you love, grapefruit grove, bloghop NL demo's, giftset

De tekst op het scrubetiket is gemaakt met de stempelset: Make a Difference.
Met behulp van de Stamparatus heb ik de tekst 'body scrub' al op meerdere etiketjes gestempeld.

grapefruit grove, bloghop NL demo's, giftset, share what you love
 
Dit setje hebben afgelopen woensdag een aantal dames gemaakt tijdens een workshop.
Ook de scrub konden ze zelf maken. Ik had verschillende geurtjes meegenomen.
 

bloghop NL demo's, giftset, share what you love, grapefruit grove

 
Ik hoop dat je mijn bijdrage leuk vindt.
Via onderstaande lijst kun je verder hoppen.
Veel plezier.
 
 
Groetjes Geke
 




 

11 opmerkingen: