zondag 3 januari 2016

Birthday Blooms

Hallo,
 
Nog een paar dagen en de voorjaars/zomer catalogus en natuurlijk de Sale-a-Bration (SAB) gaan van start.
Vanaf 5 januari mag je bij elke € 60 die je besteed een gratis product uit de SAB folder uitzoeken.
De links naar de catalogussen verschijnen dan links van mijn blog.
Tijdens de OnStage in Brussel hebben we de Birthday Blooms stempelset gekregen. Een leuke set om met een blenderpen of aquapainter in te kleuren. Dit had ik nog nooit gedaan, dus ben ik maar aan de slag gegaan. Ik heb als eerste de blenderpen gebruikt. De bloem heb ik eerst met Versamark op Shimmery White Cardstock gestempeld en daarna met wit embossing poeder geĆ«mbosst. Daarna ingekleurd met
Watermelon Wonder  en Garden Green. Het is ontzettend leuk om te doen met een mooi resultaat.
 
http://stampinharmony.blogspot.com/2016/01/birthday-blooms.html


 
Binnenkort probeer ik het met een aquapainter. Ik laat dan beide wel zien en vertel wat mijn ervaring ermee is.
 
Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten