zondag 17 april 2016

OnStage april 2016

 
http://stampinharmony.blogspot.com/2016/04/onstage-april-2016_17.html

Gisteren heb ik een geweldig leuke dag gehad in Amsterdam. Stampin' Up organiseerde hier het OnStage local. Dit is een evenement voor Stampin' Up demonstratrices.
 
 
 
Behalve dat je mede demonstratrices ontmoet en dat het erg gezellig is, kregen we ook de nieuwe jaarcatalogus. Hij staat boordevol met mooie en nieuwe producten. Helaas mag ik hier nog niets van laten zien. Ook mochten we de nieuwe InColors 2016-2018 bewonderen. We hebben enkele workshopjes gedaan met nieuwe producten.
 
 
Tijdens zo'n evenement wordt er ook geswapt (het ruilen van gemaakte creaties). Ik heb kleine zakjes gemaakt welke ik gekleurd heb met de dip-diy techniek. Ik heb een oplossing gemaakt van alcohol 70% en Bermuda Bay ink refill. (Met refill in water opgelost wil niet.) Het Wisper White cardstock in de oplossing gedoopt en laten drogen. Daarna een tweede keer maar dan voor de helft in de oplossing en weer laten drogen. Bestempelt met een stempel uit de Timeless Texture set. Een prachtige set voor achtergronden. Voor de tekst heb ik de Watercolor Wings set gebruikt.
Het zakje heb ik gevuld met zelfgemaakte pepermunt. 

Groetjes Geke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten