vrijdag 1 november 2019

Nieuwe papiersnijmachine en de Christmastime is here suite

 
Hallo,
 
YEAH.

 
 
 Vanaf vandaag is de nieuwe papiersnijmachine te bestellen. Ik heb hem al even in huis en ik ben zeer tevreden.
Wil jij hem ook bestellen of hem eerst uitproberen? Stuur mij dan een mailtje.
 
 
Christmastime is here suite.
 
Vanaf vandaag is ook de Christmastime is here suite te bestellen.
Een prachtige suite die niet alleen bruikbaar is voor kerst.
Hieronder een collage van de producten en een paar voorbeelden van Hélène den Breejen, Kaylee van Es, Brian King en Jackie Aitken.
De suite is geschikt voor verschillende technieken.
 
De producten van de suite zijn als suite te bestellen, maar ook los.
 
 
Op 3 november ga ik een bestelling plaatsen. Wil je ook graag wat mee bestellen, stuur mij dan een mailtje.
 
Groetjes Geke
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten