zaterdag 4 januari 2020

LET'S PARTY Bloghop van de Nederlandse Stampin' Up! Demo's

Let's Party
 
 
Hallo, leuk dat je komt kijken bij de bloghop van de Nederlandse Stampin' Up! demo's.
Laat je inspireren door alle creaties die zijn gemaakt met de nieuwe producten uit de mini catalogus, de gratis te verdienen SAB items en uit de jaarcatalogus.
 
Ik heb een kaarten set gemaakt met de Nederlandse set Tijdloze Tulpen bundel. Hierbij heb ik ook teksten gebruikt van de Nederlandse SAB set Speciaal voor jou.
 
 
 
Voor deze set heb ik een One Sheet Wonder gemaakt. Zo heb je snel een setje kaartjes gemaakt.
Het idee heb ik van Artfulstampin with Ruth . Op haar YouTube kanaal vindt je meerdere filmpjes met een one sheet wonder.
Hieronder een foto van de one sheet wonder. Ik had hem al gesneden voordat ik had bedacht om er een foto van te maken.

 
 Om te laten zien hoe veelzijdig deze set is, heb ik nog 2 kaartjes om te laten zien.
 

 
 Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Voor meer inspiratie hop je verder naar Salina van den Nieuwenhuizen of terug naar Annette Koolmees.
 
https://www.paperstar.nl/2020/01/lets-party-bloghop-nl-demos-4-5-jan-2020.html

https://kreaneeltje.blogspot.com/2020/01/bloghop-lets-party-nl-stampin-up-demos.html
  


Veel plezier met de bloghop.
 
Morgen is er weer een bloghop vanaf 9.30 uur deze begint bij Corine van Wijk.
 
Hieronder een lijst met de deelnemers van 4 januari.
 
Groetjes Geke
 
  1. Geke van der Vegt (je bent hier!)
 
 
 

 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties, en om de tulp als rouwbloem te gebruiken erg mooi idee hier zou ik zelf niet aan gedacht hebben. Geeft hem wel een hele chique uitstraling voor een kaart die toch ook best moeilijk is om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set heb je gemaakt! Wat een mooie kleurcombinatie! Ook je twee andere kaarten vind ik top! Je hebt echt laten zien hoe veelzijdig deze topset is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi en de kleurencombinaties zijn spot on! Leuk om zo ook je eigen designpapier te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je geweldige kleurencombinaties gebruikt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten met deze geweldige set. Mooie kleuren en leuk om de one sheet zo te gebruiken. Morgen meer met deze set 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie set kaarten! Prachtig gemaakt en leuk zo met je "eigen" designpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie heb je gemaakt. Ben gek op tulpen, vooral bij mij op tafel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat heb jij dit set gaaf gebruikt!
    Je zet hem echt in de Spotlight!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen