vrijdag 24 april 2020

Bedankt kaartjes met de Siertuin collectie

Hallo,

Vorige week heb ik al beloofd om de bedanktkaartjes, die ik voor de bestellingen heb gemaakt, te laten zien. 
Mijn kaartjes heb ik gecased van France Martin. Ik kwam haar YouTube filmpje tegen en vond het model erg leuk. 


Ik heb het Ornate Garden design papier gebruikt. In plaats van het Whisper White te embossen, heb ik de bloemetjes van de Ornate border stansen uitgestanst en hierbij zit ook nog een rand, zodat je de bloemetjes ook los kunt gebruiken. Deze heb ik aan de rand op het Whisper White geplakt. 

Deze kaartjes heb ik bij de bestellingen gedaan. 
Als je bij mij een bestelling plaatst, ontvang je altijd een kaartje of een kleinigheidje bij je bestelling. 

Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten