maandag 3 februari 2020

Happy Birthday to you & Nieuw en verassend bijpassend.

 Hallo, 

Eén van de leuke dingen aan de Minicatalogus en de Sale-a-Brations is dat je bij elke besteden van € 60 een gratis product mag uitzoeken uit de SAB brochure. 
Zo ook de stempelset: Happy Birthday for you.
Deze leuke stempel heb ik met Versamark op watercolor papier gestempeld en met wit embossingpoeder geëmbost. Daarna met de aquapainters ingekleurd. 



 Ik heb het uitgeknipt en op een gesponsde en bestempelde ondergrond geplakt met dimensionals. En nog wat embellishments toegevoegd. 
De tekst komt uit de set Label me Bold uit de Minicatalogus (pag 36). 

Nou is het uitknippen niet mijn hobby, dus ik ben ontzettend blij met de volgende producten die vanaf 4 februari te verkrijgen zijn.

Nieuw en verrassend bijpassend.
Nieuwe producten die te combineren zijn bij producten uit de Minicatalogus en de SAB brochure. 



 
 
Voor deze producten geldt: zolang de voorraad strekt.
Mocht je wat willen bestellen, stuur dan een mail. Ik verzorg het graag voor je. 

Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten