maandag 3 februari 2020

Pop up giftcard box

Hallo,
In mijn vorige post vertelde ik dat we bij het Lovely Stampers team iedere maand een SOL hebben. In december was ik aan de beurt. Omdat het plaatsen van foto's en opmerkingen bij Facebook voor problemen zorgt, is het een Facebook Live geworden.
Nu had ik nog nooit een SOL voorbereid, laat staan een Facebook Live.
Eerst moest ik op zoek voor de telefoon opstelling en daarna verschillende proef filmpjes verder moest het maar gebeuren.
Voor de box heb ik het Peaceful Poppies DSP gebruikt uit de minicatalogus en de Painted Poppies stempelset.
Als je de box open doet, popt het binnenste deel omhoog en hier kun je een giftcard in doen.
Het idee is van Tinkerela.wordpress.com. Ik heb wat aanpassingen gedaan.

De reacties op mijn Facebook Live waren gelukkig positief.
Al is het wel iets raars. Je praat eigenlijk tegen niemand.

Zelf vind ik het een erg leuke box. Ik heb hem ook voor mijn dochter, die 18 is geworden, gemaakt. Het auto rijbewijs is nog niet binnen, daarom hebben we haar een tegoedbon voor een anti-slip cursus gegeven. 

Ik heb de Geared Up Garage set hiervoor gebruikt. Daarbij heb ik de retired sets One Wild Ride en Large Numbers gebruikt.

   

Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten