zaterdag 21 maart 2020

Lovely Stampers Bloghop: Maak een kaart, deel een kaart.

 Hallo, 

Vandaag doe ik mee met de bloghop van de Lovely stampers 
Maak een kaart - Deel een kaart.
Een idee van Kaylee om in deze rumoerige tijd even wat creatiefs te organiseren.
Een goed idee waar ik graag aan mee doe. Als het goed is, kom je hier via Daniëlle.

Ik heb een kaart gemaakt met de stempelset Positive Thoughts (iets wat we wel kunnen gebruiken) en de bijbehorende stansen. (deze stansen zijn nog tot eind maart te bestellen.)


Ik heb zachte kleuren gebruikt, die zo op de foto nog zachter zijn. 
De tekst: Als het kon, gaf ik je een staande ovatie, maar hier is alvast een kaartje.  
Een deel van een stempeltje uit de Nederlandse set: Kaartje van mij.

De tekst toepasselijk voor iedereen die zijn/haar steentje (groot of klein) bijdragen in deze tijd. 

Voor nog meer creativiteit hop je naar Kaylee.

http://kayleedenbreejen.nl/lovely-stampers-bloghop/

Pas goed op jezelf!

Groetjes Geke


 

2 opmerkingen: