dinsdag 3 maart 2020

Nieuwe SAB producten

Hallo, 

Vandaag is de 2e uitgave van de Sale-A-Bration uitgekomen.
 Nog meer gratis producten die je kunt verdienen bij een bestelling van € 60 of meer. 
Klik op de foto voor een digitale versie van de brochure. 
Toch liever bladeren door een papieren versie, stuur mij dan een mail.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2020/SAB/20200303_SAB20-2_en-UK.pdf

Hieronder een kaartje die ik heb gemaakt met de Happy Birthday to you stempelset. 
Het vorige kaartje wat ik met deze set heb gemaakt, moest ik zelf uitknippen. Nu heb ik gebruik gemaakt van de Birthday stans, die vanaf februari verkrijgbaar is (zolang de voorraad strekt). 
Bij deze kaart heb ik alleen de bloemetjes gestempeld en met de blends ingekleurd. Vervolgens gestanst en los geknipt. Voor de achtergrond heb ik de embossing folder Country Floral 3D gebruikt en met daubers wat kleur op aangebracht.
  

Hieronder nog de flyer van de Nieuw en verrassend bijpassend. 




De Sale-A-Bration duurt tot eind maart.
 Wil je nog graag SAB producten verdienen, stuur mij dan een mail met je bestelling.

Groetjes Geke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten